اخبار / دانشگاهی / نتایج آزمون کتبی Ph.D پزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج آزمون کتبی Ph.D پزشکی اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج کتبی آزمون ph.D پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان از تاریخ27 مرداد می توانند کارت ورود به جلسه مصاحبه (آزمون شفاهی) خود را دریافت کنند.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: 70 درصد نمره داوطلبان آزمون Ph.D پزشکی به صورت کتبی و 30 درصد آن بصورت شفاهی محاسبه می‌شود.

دکتر پورکاظمی در ادامه با بیان اینکه تمامی 2000 داوطلبی که انتخاب رشته کردند می توانند در مصاحبه (آزمون شفاهی) شرکت کنند گفت: حدود 6900 نفر در آزمون Ph.Dپزشکی(دکتری تخصصی) امسال شرکت کردند که از این تعداد حدود 2000 نفر انتخاب رشته کردند و در نهایت حدود 1100 نفر پذیرفته خواهند شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: مصاحبه (آزمون شفاهی) داوطلبان از ۳۱ مرداد آغاز می‌شود و تا ۱۷ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و هر داوطلب براساس نمره و انتخاب رشته، برای انجام مصاحبه شفاهی به سه قطب از ١٠ قطب آموزشی معرفی خواهد شد. 

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵