اخبار / دانشگاهی / موافقت وزارت علوم با تغییر کاربری مراکز دانشگاه پیام‌نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

موافقت وزارت علوم با تغییر کاربری مراکز دانشگاه پیام‌نور

رییس دانشگاه پیام‌نور از موافقت وزارت علوم با تغییر کاربری مراکز این دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: بحث ادغام و تجمیع مراکز دانشگاه پیام‌نور مطرح نیست.

دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی در گفت‌و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه بحث ادغام و تجمیع مراکز دانشگاه پیام‌نور مطرح نیست افزود:چنانچه تعداد دانشجو در مراکز دانشگاه پیام نور بسیار کم باشد، ماموریت مرکز مذکور تغییر خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امسال وضعیت جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام‌نور نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر است،گفت: باید نتیجه نهایی کنکور اعلام و ثبت‌نام‌ها انجام شود تا آمار دقیقی از ورود دانشجویان به دانشگاه پیام‌نور به دست بیاید و چنانچه دانشجویان مورد نیاز یک مرکز تامین نشد، ممکن است مرکز مذکور از یک مرکز آموزشی به پژوهشگاه، مرکز رشد و نوآوری،مرکز مشاوره و.... تبدیل شود.

رییس دانشگاه پیام‌نور به این سوال که آیا وزارت علوم با تغییر ماموریت مراکز این دانشگاه موافق است،پاسخ داد:وزارت علوم مخالفتی با این موضوع ندارد زیرا این اتفاق داخل مجموعه دانشگاه پیام‌نور رخ می‌دهد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها و مقاطع دانشگاه پیام نور
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۵