اخبار / دانشگاهی / مهلت ۲ روزه برای ویرایش و انتخاب رشته در کنکور ارشد پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ۲ روزه برای ویرایش و انتخاب رشته در کنکور ارشد پزشکی

مهلت انتخاب رشته و ویرایش فرم انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ به مدت دو روز تمدید شد. داوطلبان می توانند به سایت مرکز سنجش مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به افزایش رشته محل های جدید در کارشناسی ارشد گروه پزشکی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل در این رشته ها می توانند از روز ۱۸ مرداد تا ساعت ٢٤ روز جمعه ۲۰ مرداد با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.<>همچنین افرادی که تاکنون موفق به انتخاب رشته محل نشده اند یا نیاز به ویرایش انتخاب های خود دارند می توانند از چهارشنبه ۱۸ مرداد تا ساعت ٢٤ روز جمعه ۲۰ مرداد با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام کنند.

<>داوطلبان استعداد درخشان هم می توانند انتخاب رشته محل تحصیل خود را ویرایش کنند.

<>به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار شد. ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ۶ هزار و ۷۷۶ نفر است که از این تعداد ۴ هزار و ۲۲۴ نفر در دوره رایگان و ۲ هزار و ۵۵۲ نفر نیز در دوره شهریه پرداز پذیرفته می شوند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶