اخبار / دانشگاهی / مهلت مجدد ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کارشناسی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت مجدد ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کارشناسی

<>سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ثبت‌نام مجدد برای پذیرش پذیرش در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از ۱۰ شهریور شروع می شود.

<>فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فرآیند ثبت نام برای انتخاب رشته و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

<>سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: داوطلبانی که در زمان مقرر یعنی در تاریخ‌های ۱۷تا ۲۷ اردیبهشت و ۲۵ خرداد تا ۴ تیرماهثبت نام نکردند، می‌توانند در فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۴ شهریورماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>وی در ادامه تصریح کرد: کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در رشته های با آزمون روز جمعه ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود و در مهلت ثبت‌نام، ۴۶ هزار و ۷۰۶ نفر در این دوره نام نویسی کردند.

<>زرین تاکید کرد: ظرفیت پذیرش در کد رشته‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ را ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر برای پنج هزار و ۲۷۴ کد رشته محل با آزمون و بدون آزمون است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع
دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹