اخبار / دانشگاهی / مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) از امروز ۲۳ فروردین ماه آغاز شد و این فرصت تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

<>داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، داوطلبانی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده اما به دلیل اتمام مهلت ثبت نام موفق به ثبت نام نشده‌اند و داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات و مدارک دارند، می‌توانند در این فرصت با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام جدید و یا تکمیل مدارک و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

<>داوطلبانی پس از پرداخت هزینه ثبت نام باید با وارد کردن کد ملی گزینه ثبت نام جدید و پرداخت هزینه، ثبت نام خود را انجام دهند.

<>هزینه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۹۰۰ هزار ریال (۹۰ هزار تومان) است و مبلغ ۸ هزار و ۵۰۰ ریال (۸۵۰ تومان) بابت ارسال پیام کوتاه از داوطلب اخذ می‌شود. پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و از طریق لینک پرداخت هزینه آزمون‌ها در مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود.

<>آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

<>تاکنون تعداد ۵۵ هزار و ۶۱۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) ثبت نام کرده‌اند.

<>دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی منتشر شده و ظرفیت اولیه در رشته‌های علوم پزشکی و در دو گروه عادی و شهریه پرداز حدود ۴ هزار نفر است.



<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰