اخبار / دانشگاهی / مهلت مجدد ثبت نام برای ۴ آزمون کشوری در اردیبهشت ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت مجدد ثبت نام برای ۴ آزمون کشوری در اردیبهشت ماه

<>به گزارش خبرنگار مهر، زمان ویرایش اطلاعات و فرصت جدید ثبت نام در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در هفته اول اردیبهشت ماه اعلام می شود.

<>تمامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

<>همچنین افرادی که قبلاً در مرحله اول ثبت نام (از ۱۶ آذر تا ۲۸ آذر ۹۸) و یا مرحله دوم ثبت نام (از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸) در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام نکرده‌اند می توانند در این زمان ثبت نام کنند.

<>زمان و نحوه انجام مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در هفته اول اردیبهشت ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

<>آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

<>

<>مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی

<>مهلت مجدد ثبت نام برای چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت ماه ۹۹ تعیین شد.

<>داوطلبان می توانند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ضوابط و مقررات همان مقررات قبلی و مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام است و تغییری ندارد. تاکنون در آزمون دستیاری پزشکی تعداد ۱۳ هزار و ۲۵۸ نفر ثبت نام کرده اند.

<>دوره چهل و هفتم آزمون دستیاری پزشکی ابتدا قرار بود ۱۵ اسفند ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و بعد از آن زمان جدید ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آزمون دستیاری در اردیبهشت ماه ۹۹ نیز برگزار نخواهد شد.

<>

<>امکان ثبت نام مجدد در آزمون دستیاری دندانپزشکی

<>فرصت مجدد ثبت نام در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در روزهای چهارم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۹ فراهم می شود.

<>ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. شرایط و ضوابط نیز در دفترچه منتشر شده است و تغییری ندارد.

<>تاکنون ۲ هزار و ۱۳۰ نفر در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ ثبت نام کرده اند.

<>آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی در ۱۷ شهر و ۱۹ حوزه امتحانی در پنجشنبه ۵ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.

<>

<>امکان ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی

<>مهلت جدید برای ثبت نام در آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ از  اول تا سوم اردیبهشت ماه ۹۹ آغاز می شود.

<>تاکنون یک هزار و ۲۵۰ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می کنند.

<>مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹  به صورت متمرکز و الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ برگزار می شود و مرحله شفاهی در روزهای ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ در یکی از دانشگاه های سطح تهران برگزار خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹