اخبار / دانشگاهی / مهلت مجدد ثبت نام آزمون های ارزشیابی داروسازی و دندانپزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت مجدد ثبت نام آزمون های ارزشیابی داروسازی و دندانپزشکی آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» تمدید شده است.

<>آن دسته از متقاضیان شرکت در این آزمون ها که در بازه قبلی موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ تا ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

<>آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور (۱)، آزمون ملی دندانپزشکی (۱) و آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور همزمان در ۹ مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شوند.

<>نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

<>آزمون دروس اختصاصی سیزدهمین دوره آزمون ملی دندانپزشکی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

<>آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی روز ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی در شهر تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.


<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹