اخبار / دانشگاهی / مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون‌های EPT و فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون‌های EPT و فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد

<>مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون‌های زبان انگلیسی (EPT) و فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

<>به گزارش ایسنا، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر اعلام شده موفق به ثبت‌نام در آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی اسفند ماه دانشگاه آزاد اسلامی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون‌های مذکور تا روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است برگزاری این آزمون در روز ۵ اردیبهشت ماه لغو شده و زمان برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

<>تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون مذکور نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت‌نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه‌بندی سؤالات این آزمون آگاهی یابند.

<>به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان در صورتی که در خصوص مراحل ثبت‌نام با مشکلی مواجه شدند می‌توانند سؤالات خود را صرفاً از طریق سامانه پرسش و پاسخ مندرج در سایت مذکور مطرح و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.


دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹