اخبار / دانشگاهی / مهلت رفع نقص مدارک ارسالی آزمون دستیاری تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت رفع نقص مدارک ارسالی آزمون دستیاری تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، آن دسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی مدارک سهمیه ای و شناسایی و یا... خود را به طور کامل ارسال نکرده اند باید مدارک خود را در زمان اعلام شده ارسال کنند.

<>مهلت ارسال مدارک تمدید شده و سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی جهت تکمیل مدارک داوطلبان آزمون دستیاری تا یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸ فعال است.

<>داوطلبانی که در سامانه وضعیت غیر مجاز برای آنها نمایش داده می شود چنانچه نتوانند مدرک خواسته شده را بارگذاری کنند مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.

<>با توجه به تکمیل نشدن استعلام سهمیه رزمندگان (بورسیه ها، کادر ثابت و رزمندگان تمامی ارگانها) نتیجه تکمیل مدارک این داوطلبان در اطلاعیه های بعدی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.

<>زمان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که قرار بود ۱۵ اسفند ۹۸ برگزار شود به دلیل شیوع کرونا ویروس و اقدامات مراقبتی به صبح پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ موکول شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸