اخبار / دانشگاهی / مهلت جدید ثبت ‌نام برای داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ فراهم شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت جدید ثبت ‌نام برای داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ فراهم شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

<>متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر (از تاریخ ۲۲ آبان تا ۳ آذر ۱۴۰۱) در این آزمون ثبت‌نام نکرده اند می توانند در فرصت جدید ثبت نام از روز یکشنبه ۱۳ آذر تا روز دوشنبه ۱۴ آذر با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند.

<>داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۲۹ آبان ۱۴۰۱ که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آنها میسر نیست.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱