اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور 92 در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور 92 در دانشگاه علوم پزشکی تهران

پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 93-92 دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌توانند تا روز چهارشنبه 27 شهریور ماه در رشته‌های پذیرفته شده ثبت‌نام کنند.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشجویان می‌توانند با ورود به سایت http://er.tums.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود در رشته‌های پذیرفته شده اقدام کنند.
تکمیل فرم‌های ثبت نامی، گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی، اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام جدید آموزش متوسطه، گواهی مدرک دوره کاردانی برای پذیرفته‌شدگانی که با مدرک فوق ثبت‌نام نکرده‌اند، اصل ریز نمرات دوره سه ساله متوسطه، گواهینامه دوره چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان از جمله مدارک ثبت‌نامی دانشجویان است.
همچنین تصویر شناسنامه (از تمامی صفحات ) و عکس، تصویر کارت ملی (پشت و رو) و گواهی استفاده از سهمیه شهداء و ایثارگران در ارائه ثبت‌نام الزامی است.
شایان ذکر است، پذیرفته‌شدگان مشمول معافیت تحصیلی موظفند حداکثر تا یک ماه با در دست داشتن یک قطعه عکس و تصویر پیش دانشگاهی خود جهت صدور معافیت تحصیلی به معاونت آموزش دانشکده مربوطه مراجعه کنند.
همچنین پذیرفته‌شدگان اتباع خارجی نیز می‌توانند با داشتن کارت هویت ویژه اتباع خارجی معتبر، گذر نامه معتبر (دارای پروانه اقامت با حداقل شش ماه اعتبار)، دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و برگ خروج از کشور مدت دار صادره از اداره کل امور اتباع خارجی وزارت کشور یکی از مدارک فوق را اسکن و برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.
مهلت ثبت‌نام حضوری دانشجویان در دانشکده‌های علوم پزشکی
همچنین دانشجویان موظف هستند پس از اطمینان از تکمیل مدارک و دریافت پیام ثبت‌نام، فرم تاییدیه ثبت‌نام موقت را چاپ کرده و همراه با اصل مدارک اسکن شده از 30 شهریورماه تا سوم مهرماه 92 جهت ثبت‌نام حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه کنند، در غیراین صورت ثبت نام لغو خواهد شد.
شایان ذکر است، دانشجویان می توانند در صورت لزوم در ساعات اداری (8 تا 15) با شماره تلفن‌های 81633719 (قسمت ثبت‌نام) و 81634162 (قسمت رایانه وفنی) تماس بگیرند.
همچنین دانشجویان اطلاعات لازم در خصوص سند تعهد محضری و امکانات رفاهی (خوابگاه و غیره) را از سایت معاونت دانشجویی به نشانی http://vsca.tums.ac.ir دریافت کنند.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲