اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی دوباره تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی دوباره تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سامانه سداد به مشکل برخورده است و داوطلبان متأسفانه در پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون دچار مشکل شده اند. به منظور جلوگیری از پرداخت‌های مکرر توسط داوطلبان، سامانه ثبت نام و پرداخت هزینه متوقف می‌شود تا مشکل سامانه سداد برطرف شود.

<>به این منظور مجدداً برای بار سوم مهلت ثبت نام و تصحیح اطلاعات و ارسال مدارک آزمون کارشناسی ارشد از ساعت ٩ صبح ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ١٢ ظهر ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

<>افرادی که پرداخت هزینه ثبت نام را انجام داده ولی برای ثبت نام آزمون پیام عدم پرداخت هزینه را دریافت کرده اند، باید طبق تذکر مهم بند -٣-٢ صفحه ۲۴ دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام کنند.

<>کلیه داوطلبان اعم از عادی یا استعداد درخشان که علی رغم ٢ نوبت ثبت نام قبلی، تاکنون موفق به ثبت نام نشده یا تصحیح اطلاعات دارند، برای آخرین بار فرصت ثبت نام و تصحیح اطلاعات در نظر گرفته شده است، می‌توانند در این مدت از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

<>داوطلبانی که پرداخت موفق هزینه ثبت نام را داشته اند، در زمان مذکور می‌توانند نسبت به ثبت نام و تکمیل بقیه مراحل اقدام کنند.

<>واجدین شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان مطابق صفحات ۱۶ تا ۱۹ دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه‌های بعدی، در تاریخ ۱۸ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ پس از ثبت نام آزمون و دریافت کد رهگیری، از طریق گزینه ورود اطلاعات استعداد درخشان مرحله ثبت استعداد درخشان را نیز انجام دهند.

<>تاکنون بجز مورد اعلام شده در اطلاعیه شماره ۶ مرکز سنجش آموزش پزشکی، از مراجع ذیربط رشته، ظرفیت و دانشگاه‌های پذیرنده سهمیه بومی مناطق محروم اعلام نشده است.

<>تغییرات احتمالی در رشته محل و یا ظرفیت‌های پذیرش تا زمان انتخاب رشته محل از طریق اطلاعیه‌های بعدی و دفترچه انتخاب رشته محل توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

<>در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید، بلافاصله مراتب از سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

<>آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ در روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.



<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲