اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت‌نام آزمون‌ دستیاری پزشکی تا ۱۶ اسفند تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام آزمون‌ دستیاری پزشکی تا ۱۶ اسفند تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دو بازه زمانی ۳ تا ۹ دی و ۳ تا ۹ بهمن ۱۴۰۲ انجام شده است.

<>با توجه به تماس‌های مکرر داوطلبان، امکان ثبت نام و ویرایش پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای آخرین بار صورت گرفت و داوطلبان از ۱۲ تا ۱۴ اسفند فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند که این فرصت تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

<>افرادی که هزینه آزمون را پرداخت و کد پیگیری دریافت کرده اند ولی موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند در این بازه زمانی ثبت نام خود را تکمیل کنند.

<>داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند مدارک آنها توسط کارشناسان بررسی شده است که باید پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و از قسمت تکمیل مدارک وضعیت مدارک خود را بررسی کنند و در صورت نقص مدارک، نسبت به رفع آن اقدام کنند.

<>به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مبتنی بر قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲