اخبار / استخدامی / مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در چهارم مهرماه ۱۴۰۳ و با توجه به اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام تمدید شد.

<>متقاضیان ثبت نام در آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه می توانند تا روز ‌چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

<>لذا ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

<>ضمناً مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود و بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا روز ‌چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.



<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳