اخبار / استخدامی / مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیان آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ که در بازه زمانی ۲۴ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، در این آزمون ثبت نام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شد که بتوانند تا روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

<>متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

<>با توجه به اصلاحات دفترچه راهنما مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود و آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

<>اصلاحات دفترچه راهنما:

<>۱- با توجه به اینکه محل استقرار ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها در مراکز استان است لذا محل خدمت تمامی پذیرفته شدگان این دستگاه در شغل های کارشناس برنامه ریزی ارتباطات و مخابرات و کارشناس برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات (کد شغل محل های ۱۴۶۴۰ الی ۱۴۶۶۳) صرفاَ در مراکز استان های مربوط است.

<>۲- محل خدمت شغل محل های ۱۳۹۰۹ الی ۱۳۹۱۸ مربوط به سازمان فضایی ایران از «تهران ـ تهران» به «تهران ـ ستاد تهران» تغییر می‌یابد.


<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰