اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون سال ۱۴۰۰ تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون سال ۱۴۰۰ تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۴ مرداد، اصلاحات جدید (سری دوم) و رشته های جدید برای این مرحله از پذیرش منتشر شد.

<>متقاضیان پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ که تاکنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام نکرده‌اند، می‌توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

<>متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و مندرجات اصلاحیه ها به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

<>آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

<>مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست و اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.


<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۰