اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام متقاضیان دوره های کاردانی فنی و حرفه‌ای تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام متقاضیان دوره های کاردانی فنی و حرفه‌ای تمدید شد

<>مهلت ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۸ تمدید شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۸ اقدام نکرده اند، تمدید شده است.

<>متقاضیان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه ۹۸ در این دوره ها ثبت نام کنند.

<>متقاضیان می توانند با توجه به مهلت تمدید شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

<>آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند نیز می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه ۹۸ فرم ثبت نام خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل کدرشته محل های انتخابی خود را ویرایش کنند.

<>با توجه به اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره اصلاحات و حذف برخی رشته/ محل ها، اطلاعیه مربوط به اصلاحات کدرشته محل ها امروز سه‌شنبه ۵ شهریور ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

<>گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی
 و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۸