اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام درآزمون پذیرش پزشکی از کارشناسی تمدیدشد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام درآزمون پذیرش پزشکی از کارشناسی تمدیدشد

<>مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه علوم پزشکی تهران تا ۱۰ بهمن ۹۷ تمدید شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه علوم پزشکی تهران از روز شنبه اول دی تا دوشنبه اول بهمن بود که بنا به درخواست داوطلبان این فرصت تا چهارشنبه ۱۰ بهمن تمدید شد.

<>این ثبت نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک مشروحه می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

<>فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یکی از رشته های گروه های آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی می توانند در این دوره ها شرکت کنند. 

<>دانش آموختگان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی (Ph.D) از دانشگاه های سراسری و آزاد و غیره حق شرکت در آزمون را ندارند.

<>حداکثر سن در زمان ثبت نام آزمون باید ۲۵ سال تمام باشد (صرفاً متولدین اول دی ماه ۱۳۷۲ و بعد از آن). تبصره: مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می‌شود.

<>معدل کل دیپلم باید ۱۸ و بالاتر و معدل مقطع کارشناسی باید ۱۶ و بالاتر باشد.

<>دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از نظر نظام وظیفه (در مورد آقایان) و دارا بودن مدرک زبان انگلیسی مطابق جدول اعلام شده الزامی است.

<>زمان آزمون چند مرحله ای پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سوی دانشگاه اعلام خواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷