اخبار / فراگیر پیام نور / مهلت ثبت نام در آزمون های فراگیر پیام نور تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام در آزمون های فراگیر پیام نور تمدید شد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در دو آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد سال 1389 دانشگاه پیام نور تا شنبه 19 دی ماه تمدید شد. معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در دو آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد سال 1389 دانشگاه پیام نور تا شنبه 19 دی ماه تمدید شد. دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: برای داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد سال 1389 دانشگاه پیام نور که موفق به ثبت نام در این آزمون در موعد مقرر یعنی 13 تا 17 دی ماه نشدند فرصتی فراهم شده است تا نسبت به ثبت نام تا 19 دی ماه اقدام کنند. وی اضافه کرد: با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ترتیبی اتخاذ شده است تا از ساعت 8 صبح لغایت 19 (7 بعدازظهر) روز جمعه 18 دی ماه منحصراً در باجه اصلی پست مراکز استانها و در شهرستانهای مراکز استانهای بزرگ مانند شهرستانهای اصفهان، اهواز، تبریز، مشهد، شیراز و... نسبت به توزیع مدارک ثبت نام آزمونهای فوق از طریق مناطق پستی شهرستانهای مذکور اقدام شود. معاون سازمان سنجش ادامه داد: همچنین از ساعت 8 صبح تا 19 (7 بعدازظهر) روز جمعه 18 دی ماه داوطلبان استان تهران می توانند منحصراً به یکی از مناطق پستی 11، 13، 14 ، 15 ، 16، 17 ، 18 و 19 مراجعه و نسبت به دریافت مدارک ثبت نام اقدام کنند. همچنین از ساعت 8 صبح تا 19 (7 بعدازظهر) روز شنبه 19 دی ماه منحصراً در باجه اصلی مراکز هر شهرستان و در شهرستانهای بزرگ مانند شهرستانهای اصفهان، اهواز، تبریز، مشهد، شیراز و... در مناطق پستی شهرستانهای مذکور نسبت به توزیع مدارک ثبت نام آزمونهای فوق اقدام می شود.

وی ادامه داد: از ساعت 8 صبح تا 19 (7 بعدازظهر) روز جمعه 18 دی ماه نیز داوطلبان شهرستان تهران می توانند منحصراً به یکی از مناطق پستی 11، 13، 14 ، 15 ، 16، 17 ، 18 و 19 مراجعه و نسبت به دریافت مدارک ثبت نام اقدام کنند. دکتر توکلی درباره آخرین فرصت ثبت نام در این آزمونها به مهر گفت: امکان ثبت نام الکترونیکی از طریق شبکه اینترنت حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه 19 دی ماه فراهم شده است لذا داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و بر اساس دستورالعمل‌های مربوط نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۸۸