اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام در آزمون سنجش مهارت‌های زبان فارسی تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام در آزمون سنجش مهارت‌های زبان فارسی تمدید شد

<>مهلت ثبت نام در چهارمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۳۹۷ تمدید شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در چهارمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۳۹۷ که تا ۲۵ آذر ۹۷ برای ثبت‌نام اقدام نکردند ترتیبی اتخاذ شد که این افراد بتوانند تا روز یکشنبه ۲ دی ماه ۹۷ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

<>کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ای که در سوم آذر ۹۷ منتشر شده و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

<>آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۲ دی ماه ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

<>چهارمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۳۹۷ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ دی ماه ۹۷ برگزار می شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷