اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام با تاخیر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام با تاخیر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت متقاضیان در بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور برگزار می‌شود.

<>متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ و همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ ۳ تا ۶ بهمن ۱۴۰۰) در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند در فرصت ثبت نام با تأخیر شرکت کنند.

<>فرصت ثبت نام با تأخیر این دسته از متقاضیان از امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن آغاز شده است و تا روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد. ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

<>متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در خصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰