اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ از سوی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

<>پیش از این داوطلبان فرصت داشتند در روزهای ۲۸ فروردین تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان جدید ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی را اعلام کرده است و داوطلبان می توانند از امروز دوشنبه اول خرداد تا ساعت ۲۴ سه شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

<>فرصت ثبت نام قابل تمدید نیست و انجام کلیه مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir به صورت الکترونیک و بررسی مدارک توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت خواهد پذیرفت.

<>کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ توزیع می شود و آزمون کتبی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ در دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

<>پس از اعلام کلید سوالات کتبی، دریافت اعتراضات، رسیدگی به اعتراضات آزمون کتبی تا شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، آزمون شفاهی کلیه رشته ها در روزهای از دوشنبه ۲۹ خرداد تا چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود.

<>نتایج و مستندات آزمون به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ ارسال می شود و نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲