اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی نام نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۳۹۸ که تا ۷ دی ماه ۹۸ برای نام نویسی اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز سه شنبه ۱۷ دی ماه ۹۸ نسبت به نام نویسی و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

<>کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ۲۳ آذرماه ۹۸ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام کنند.

<>آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح آکادمیک (دانشگاهی) و شامل بخش های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخشها سنجیده خواهد شد.

<>ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) در صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ برابر با ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی و ۲۷ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۱ قمری همزمان با حوزه های داخل کشور در حوزه های امتحانی خارج کشور نیز برگزار خواهد شد.

<>آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به نام نویسی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۷ دی ماه ۹۸ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸