اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی می توانند برای نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد ۹۹ تقاضاهای انتقال و میهمانی خود را ثبت کنند.

<>بر اساس جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان، متقاضیان از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد ۹۹ فرصت دارند علاوه بر ثبت نام در دانشگاه‌های مبدا به بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

<>بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو در بازه زمانی ۱۶ خرداد تا ۲۶ خردادماه ۹۹ صورت می گیرد.

<>دانشگاه مبداء در روزهای ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیرماه ۹۹ به تقاضای دانشجویان رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام می کند.

<>در صورت موافقت دانشگاه مبداء، بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد در بازه زمانی ۲۸ تیرماه تا ۷ مرداد ۹۹ صورت می گیرد و دانشجو موظف به ویرایش است.

<>فرصت ویرایش دانشجویان در ۸ مرداد تا ۷ شهریور ۹۹ به پایان می رسد و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد در این زمان انجام می گیرد.

<>با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) در مرداد یا شهریورماه ۹۹ انجام خواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹