اخبار / دانشگاهی / مهلت انتخاب رشته‌محل‌های آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت انتخاب رشته‌محل‌های آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

<>مهلت  انتخاب رشته‌محل‌های چهل‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی 97-96 تا 10 تیرتمدید شد. 

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کارنامه علمی شماره دو و دفترچه انتخاب رشته‌محل‌های چهل‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از 1 تیر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای مهلت انتخاب رشته این آزمون را که تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 6 تیر اعلام شده بود، تا 10 تیر تمدید کرد.

<>همچنین داوطلبانی که نقص مدرک سهمیه‌ای دارند، باید مدارک خود را تا همین تاریخ ارسال کنند، در غیر این صورت سهمیه موردنظر برای داوطلب لحاظ نمی‌شود و سهمیه آزاد برای او منظور می‌شود.

<>کارنامه علمی شماره دو برای آگاهی شرکت‌کنندگان در آزمون چهل‌‌وچهارمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی 97-96 که موفق به کسب نمره خام حداقل 150 تا 600 شده‌اند، صادر شده است که حاوی اطلاعات ورودی از سوی داوطلب و نمرات و رتبه در سهمیه و نمره کل در هر زیر گروه است.

<>داوطلبان مجاز می‌توانند حداکثر تا 100 کدرشته‌محل را فقط در 10 رشته تخصصی مجاز انتخاب کنند. داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون از جزئیات ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و سایر موارد لازم مطلع شوند.

<>چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۴ اردیبهشت امسال برگزار و نتایج اولیه این آزمون در روز 7 خرداد اعلام شد. در این دوره از آزمون که ثبت‌نام آن از ۱ بهمن ۹۵ شروع شد، ۱۴ هزار و ۴۰۷ نفر ثبت‌نام و در نهایت ۱۲ هزار و ۲۶۷ نفر در جلسه آزمون شرکت کردند. از این تعداد نیز، ۶ هزار و ۵۸۲ نفر یعنی ۵۳.۶ درصد زن و ۵ هزار و ۶۵۸ نفر یعنی ۴۶.۴ درصد مرد بودند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۶