اخبار / دانشگاهی / مهلت انتخاب رشته دکتری ۹۸ دوباره تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت انتخاب رشته دکتری ۹۸ دوباره تمدید شد

<>با اعلام اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸، مهلت انتخاب رشته در این آزمون برای داوطلبان مجاز برای بار دوم تمدید شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ در ۲۸ فروردین ۹۸ و اطلاعیه اصلاحات آن دفترچه در ۳ اردیبهشت ماه ۹۸ با توجه اعلام رشته‌های جدید و تغییر ظرفیت از سوی برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته اعلام شد.

<>به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ که تا تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

<>تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه ۳ اردیبهشت و اطلاعیه ۵ اردیبهشت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

<>آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸