اخبار / دانشگاهی / مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد -اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد -اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته

<>مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی تا ۲۰ خردادماه تمدید شد.

<>به گزارش ایسنا، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت شد.

<>سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۳/۱۶) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۰ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

<>لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

<>ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

<>بر اساس تازه ترین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کردند.

<>در مجموع ۳۵۵ هزار داوطلب در این آزمون، مجاز به انتخاب رشته شدند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲