اخبار / دانشگاهی / ممانعت دانشگاه علمی کاربردی از امتحان دادن دانشجویان بدهکار به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ممانعت دانشگاه علمی کاربردی از امتحان دادن دانشجویان بدهکار

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
معاون سنجش و خدمات ارزشیابی دانشگاه علمی کاربردی گفت: به دلیل تامین هزینه های این دانشگاه دانشجویان باید بدهی مربوط به شهریه را به طور کامل قبل از امتحانات پرداخت کنند.

عباس علایی نوین معاون سنجش و خدمات ارزشیابی دانشگاه علمی کاربردی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دریافت شهریه در ایام امتحانات اظهار داشت: مراکز علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه مهارتی و تقاضا محور یارانه ای از طرف وزارت علوم به آن تعلق نمی گیرد و هزینه هایش از شهریه دانشجویان تامین می شود.
وی ادامه داد: دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد در اول ترم تحصیلی از وام استفاده کرده اند، در صورت بدهی به دانشگاه علمی کاربردی از ورودشان به جلسات امتحانات ممانعت صورت می گیرد.
معاون سنجش و خدمات ارزشیابی دانشگاه علمی کاربردی در خصوص مشکلات مالی دانشجویان گفت: سقف اعطای وام به دانشجویان این دانشگاه محدود است و دانشجویان تمام شهریه خود را نمی توانند وام بگیرند و به همین خاطر دانشجویان باید بدهی خود را پرداخت کنند.
علایی یاد آور شد: من امیدوارم وزارت علوم به دانشگاه علمی کاربردی که نسل جدیدی از دانشگاه های موجود در دنیا است یارانه مخصوص دانشگاه های نظری را بپردازد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3   

تاریخ خبر سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵