اخبار / دانشگاهی / مـوفقیت دانـشگاه دریـانوردی و عـلوم دریایی چـابهار در کـسب گـواهینامه بـین‌اللمـلی مدیریت کیفیت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مـوفقیت دانـشگاه دریـانوردی و عـلوم دریایی چـابهار در کـسب گـواهینامه بـین‌اللمـلی مدیریت کیفیت

عاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار توانست برای چندمین سال متوالی گواهینامه بین‎المللی سیستم مدیریت کیفیت را از شرکت« TUV NORD» آلمان کسب کند.
عباس هراتی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: طی روزهای 18 و 19 آبان‌ماه جاری چهارمین دوره ممیزی مراقبتی از سیکل سوم ممیزی‌های خارجی توسط شرکت «توف نورد» آلمان از این دانشگاه صورت گرفت.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تصریح کرد: در این ممیزی تمامی فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه در تمامی واحدها به روش نمونه‌گیری مورد ممیزی قرار گرفت که نهایتا در جلسه اختتامیه ممیزی، هیچ‌گونه عدم انطباقی، از سوی شرکت «توف نورد» آلمان در این خصوص ثبت نشد.
این مسئول ادامه داد: با ثبت دو نقطه قوت در راستای بهبود (فرآیند)، این دانشگاه توانست اعتبار گواهینامه ISO9001 :2008 در سیستم مدیریت کیفیت را دریافت کند.
شایان ذکر است: با توجه به الزامات آموزش‎های بین المللی دریایی STCW)) "سازمان بین المللی دریانوردی" ، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از سال 79 تاکنون دارای سیستم مدیریت کیفیت بین‌المللی است.
در ایـن مـمیزی، گـروه سیستم کـیفیت در راستای بهبود فرآیندها بسیار موفق بوده‌اند و نماینده تام الاختیار مدیریت در سیستم کیفیت (دکتر عباس هراتی مختاری) به عنوان نماینده مدیریت نمونه کشوری TOP MANGMENT)) به شرکت «توف نورد» آلمان معرفی شده‌ است.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲