اخبار / دانشگاهی / معرفی برترین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در حوزه بین‌الملل به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

معرفی برترین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در حوزه بین‌الملل

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برگزیدگان حوزه بین الملل دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری صبح امروز در هفتمین نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری معرفی و تقدیر شدند.

در این نشست دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علوم پایه زنجان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دانشگاه های برتر در حوزه بین الملل تقدیر شدند. همچنین پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، پژوهشگاه دانش های بنیادی و پارک علم و فناوری استان فارس به عنوان پژوهشگاه و پارک های علم و فناوری برگزیده معرفی شدند.
در ادامه برخی از دانشگاه ها نیز لوح تقدیر دریافت کردند که می توان به دانشگاه رازی کرمانشاه، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه اشاره کرد و پارک علم و فناوری پردیس که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می کند موفق به دریافت نشان برگزیده افتخاری ویژه شد چرا که خدمات ارزنده ای به مراکز علمی کشور ارائه کرده بود.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵