اخبار / دانشگاهی / مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در ۱۰ منطقه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در ۱۰ منطقه برگزار می شود

<>رئیس دانشگاه آزاد گفت: مصاحبه داوطلبان دکتری این دانشگاه در ۱۰ منطقه برگزار می شود.

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی فرهاد رهبر در نشست شورای هماهنگی واحد علوم و تحقیقات گفت: معاونت پژوهش و فناوری در خصوص آگاهی‌رسانی به اعضای هیات علمی درباره دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات مربوط به مالیات قراردادهای پژوهشی اقدام کند.

<>وی با اشاره به ضرورت برگزاری آموزش ضمن خدمت برای اعضای هیات علمی در زمینه آشنایی با چگونگی قوانین انعقاد قراردادهای پژوهشی افزود: چنانچه اعضای هیات علمی چه به صورت مستقیم و چه از طریق دانشگاه موفق به انعقاد قرارداد پژوهشی شوند و این قرارداد به منفعت مالی برای دانشگاه منجر شود، می‌توانند عنوان آن را در فرم ارتقا درج کنند تا برای ارتقا از امتیاز مربوطه بهره‌مند شوند.

<>رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در تشریح شیوه جدید مصاحبه از داوطلبان مقطع دکتری این دانشگاه، گفت: امسال مصاحبه داوطلبان دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

<>رهبر اظهار داشت: در این راستا ۱۰ منطقه انتخاب شده و تیم مصاحبه‌گر در منطقه‌ای که نزدیک داوطلب است از وی مصاحبه می‌کند.

<>وی افزود: زمان‌بندی انجام مصاحبه به صورتی برنامه‌ریزی شده است که تیم‌های مصاحبه‌گر به صورت چرخشی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

<>رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: برای اینکه عدالت و انصاف در گزینش دانشجو افزایش یابد، تاکید بر این است که در تعیین تیم‌های مصاحبه‌گر، برجسته‌ترین و مجربترین اساتیدی که در حوزه تخصصی‌ صاحب نام هستند و می‌شود بر قضاوت و انصاف‌ آنها اتکا کرد، انتخاب شوند.

<>قاسم عموعابدینی قائم‌مقام واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست بر توسعه پژوهش‌های کاربردی در این واحد دانشگاهی تاکید کرد و خواستار شد روسای دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات برای درآمدزایی بر اساس مصالح، استانداردها و کارکردهای دانشگاه برنامه‌ریزی کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷