اخبار / دانشگاهی / مسئولان پیام نور به دانشجویان معترض دکتری وقت ملاقات می‌دهند- جدول شهریه منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مسئولان پیام نور به دانشجویان معترض دکتری وقت ملاقات می‌دهند- جدول شهریه منتشر شد

با پیشنهاد خبرگزاری مهر، دانشجویان ورودی جدید مقطع دکتری دانشگاه پیام نور که از افرایش شهریه خود گله مند هستند می توانند هفته آینده و تا پیش از ثبت نام با مسئولان دانشگاه پیام نور دیدار و گفتگو کنند.به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان پذیرفته شده در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور این روزها نسبت به افزایش شهریه خود معترض هستند و اعلام کردند دانشگاه پیام نور شهریه امسال را برای این مقطع 100 درصد افزایش داده است و اطلاع رسانی لازم را نیز در این زمینه انجام نداده است.

در همین باره، خبرنگار مهر ضمن گفتگو با فرشاد ابراهیم پور - معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور به وی پیشنهاد کرد که یک ملاقات عمومی با دانشجویان دکتری ورودی جدید داشته باشد.

وی در این باره، اعلام کرد: تمام دانشجویان دکتری ورودی جدید که نسبت به افزایش شهریه خود گله مند هستند می توانند دوشنبه هفته آینده ساعت 10 در سازمان مرکزی پیام نور حضور یابند و با من گفتگو کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور همچنین با استناد به مصوبه هیأت امنای این دانشگاه در خصوص افزایش شهریه دکتری در سال تحصیلی جدید، رقم این شهریه را اعلام کرد که به آن اشاره می شود.

مصوبه: به استناد بند ب ماده 20 قانون برنامه پنجم توسعه، شهریه دانشجویان دوره های دکتری ورودی مهرماه 93-92 با رعایت سقف تعیین شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به شرح ذیل به تصویب رسید.

جدول شهریه ورودیهای جدید دکتری

گروه آموزشی شهریه ثابت(حداقل 8 ترم) به ریال شهریه متغیر به ریال شهریه کل به تومان

علوم انسانی 21.821.250 4.364.250 تا 35 میلیون

علوم پایه شامل ریاضی، آمار، فیزیک، شیمی و زیست شناسی // // //

کشاورزی شامل رشته های کشاورزی // 6.400.900 تا 40 میلیون

فنی و مهندسی // 7.273.750 تا 45 میلیون

به گزارش مهر، این مصوبه به تایید مهدی ایرانمنش - معاون وزیر و رئیس مرکز هیأتهای امنا و هیأتهای ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲