اخبار / دانشگاهی / مرکز آموزش‌های پیشرفته و الکترونیکی در دانشگاه صنعتی اراک تاسیس شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مرکز آموزش‌های پیشرفته و الکترونیکی در دانشگاه صنعتی اراک تاسیس شد

مرکز آموزش‌های پیشرفته و الکترونیکی دانشگاه صنعتی اراک با حضور رئیس این دانشگاه تاسیس شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رئیس دانشگاه صنعتی اراک صبح امروز در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: دانشگاه صنعتی اراک توسعه کمی و کیفی را در همه حوزه‌های کاری در دستور کار قرار داده است تا همگام با دیگر مراکز آموزش عالی در توسعه آموزش‌های علمی و پژوهشی موفق باشد. عباس پاک افزود: از جمله اقدامات دانشگاه صنعتی اراک توسعه مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی است تا این مرکز با دعوت از کارشناسان برتر استانی، سطوح و بار علمی دوره‌ها را به بالاترین حد ممکن رسانده و با ارائه خدمات نوین بستر توسعه همه‌جانبه و ارتقای سطح علمی و عملی استان را فراهم سازد. وی تصریح کرد: در حال حاضر دوره‌های تخصصی در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و امنیت اطلاعات الکترونیکی با رویکرد توسعه امنیت و کیفیت در فضای سایبری در حال برگزاری است. این مسئول با اشاره به ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد در این دانشگاه گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال جاری در رشته‌های مکانیک گرایش ساخت، طراحی کاربردی، برق گرایش قدرت، معدن گرایش اکتشاف و فیزیک در حالت جامد صورت گرفته است و به منظور برنامه‌ریزی بهتر و ارائه خدمات آموزشی بیشتر سال تحصیلی جدید را از 16 شهریورماه آغاز کرده‌ایم. رئیس دانشگاه صنعتی اراک از موفقیت بیش از 80 درصد دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی در سال 92 خبر داد و تصریح کرد: دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی اراک امسال نیز با کسب رتبه برتر گروه مکانیک در آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی توسط محمدرضا بقایی و نیز قبولی بیش از 80 درصدی در این آزمون همچون سال‌های گذشته افتخار‌آفرینی کردند.

به گفته وی، دانشگاه صنعتی اراک با توجه به پرورش استعدادهای علمی خود در این سال‌ها همواره سعی بر تشویق دانشجویان به سمت تحصیلات تکمیلی داشته و آمار حاکی از حرکت رو به رشد این واحد و مبین نحوه صحیح برنامه‌ریزی در این راستا و سیاست‌گذاری صحیح است.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲