اخبار / استخدامی / مدارك مستند بر تخلف در آزمون استخدامي آموزش و پرورش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مدارك مستند بر تخلف در آزمون استخدامي آموزش و پرورش

يك نماينده مجلس تخلفات در آزمون استخدامي آموزش و پرورش را گسترده‌تر از تخلفات موجود در آزمون دستياري پزشكي و تخصصي دانست. يك نماينده مجلس تخلفات در آزمون استخدامي آموزش و پرورش را گسترده‌تر از تخلفات موجود در آزمون دستياري پزشكي و تخصصي دانست.

قاسم محمدي نماينده مردم اردبيل، نير و نمين در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش اظهار داشت: متاسفانه اعتراضات گسترده‌اي از سوي شركت كنندگان در آزمون جذب معلمان آموزش و پرورش مطرح و اين مسئله باعث شده تا استيضاح كنندگان موضوع استيضاح را با جديت بيشتري پيگيري كنند.

وي افزود: در برخي از استان‌ها تبعيضات گسترده‌اي در آزمون استخدامي مشاهد شده است و در برخي از مناطق هم اخبار مستندي مبني بر تخلفات گسترده در اين آزمون به ما رسيده است كه اين مسائل عمق تبعيض و تخلف و انحراف در اين آزمون را نشان مي‌دهد.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه تخلفات موجود در اين آزمون گسترده تر از تخلفات موجود در آزمون دستياري پزشكي و تخصصي است ابراز اميدواري كرد كه از اين به بعد شاهد بروز چنين مسائلي نباشيم.

محمدي با اشاره به وجود مدارك مبني بر وجود تخلفات گسترده در آزمون ياد شده افزود: مردم مراجعات گسترده‌اي به مجلس دارند و برخي مسائل را با ما در ميان مي‌گذارند كه همه اين موارد نشان از انحراف در آزمون آموزش و پرورش دارد.

وي با بيان اينكه هم اكنون در حال بروز كردن اطلاعات خود هستيم ادامه داد: بعد از بررسي‌هاي نهايي اطلاعات خود را در اختيار وزارت آموزش و پرورش قرار خواهيم داد تا اين وزارتخانه خود را براي پاسخگويي به نمايندگان مردم آماده كند.

تاریخ خبر جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۸۹