اخبار / استخدامی / مجوز اولیه استخدام بیش از 34 هزار نیرو در آموزش و پرورش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مجوز اولیه استخدام بیش از 34 هزار نیرو در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از دریافت مجوز اولیه برای استخدام بیش از ۳۴ هزار نیرو خبر داد و گفت: مجوز اولیه را گرفته‌ایم تا در مناطق مرزی، عشایری و مناطقی که مدتهاست به علت عدم استقرار توزیعی و ترمیمی در این وضعیت هستند، بتوانیم جذب نیرو داشته باشیم.
وی به پنج محور برنامه هایش اشاره کرد و گفت: بیش از چندین جلسه با نهادهای درونی و بیرونی برگزار شده است و قطعا برای حاکمیت و استقرار عدالت باید تلاش بسیاری انجام شود. مجوز اولیه بیش از ۳۴ هزار استخدام را گرفته‌ایم که در مناطق مرزی، عشایری و مناطقی که مدتهاست به علت عدم استقرار توزیعی و ترمیمی در این وضعیت هستند، بتوانیم جذب نیرو داشته باشیم. در بودجه امسال سرانه آن بخش ها را جدی دیده‌ایم. 
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رتبه بندی معلمان اظهار کرد: گفته شده بود معلم در رتبه‌های یک تا پنج قرار بگیرد که خیلی خشک بودند، اما اکنون در رتبه‌های مربی تا استاد معلم قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه نقش بخش سوم اقتصاد که اقتصاد وقف، خیریه، داوطلبانه و مردمی است باید جدی دیده شود که برای آن برنامه داریم گفت: بیش از ۱۰ جلسه با خیرین داشته‌ام. باید خیرین را به سمت مناطق لازم التوجه بیشتر سوق دهیم.


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰