اخبار / دانشگاهی / لزوم دریافت تاییدیه دانشگاه آزاد از کمیسیون ماده 4 برای برگزاری دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

لزوم دریافت تاییدیه دانشگاه آزاد از کمیسیون ماده 4 برای برگزاری دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد

مدیرکل دفتر شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم از الزام دریافت تاییدیه دانشگاه آزاد از کمیسیون ماده 4 برای برگزاری دوره‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.
ابوالفضل حسنی مدیرکل دفتر شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به موضوع مطرح شده درباره برگزاری دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: چنین درخواستی از سوی دانشگاه آزاد به دفتر گسترش نرسیده است، شاید درخواست دانشگاه آزاد در این رابطه به دفتر معاون وزیر علوم ارسال شده باشد.
وی افزود: با این حال پیگیری این مسئله باید از سوی دفتر شورای گسترش انجام شود ضمن اینکه در چنین موضوعی رای کمیسیون ماده 4 نیز تاثیر گذار است.
حسنی در پایان تاکید کرد: هر گونه لغو آزمون در دوره‌های مختلف باید تاییدیه نهایی خود را از کمیسیون ماده 4 بگیرد و به تصویب شورای گسترش وزارت علوم نیز برسد.

تاریخ خبر شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲