اخبار / دانشگاهی / فهرست رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری - اعلام نتایج تا 15 آبان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فهرست رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری - اعلام نتایج تا 15 آبان

<>فهرست رشته‌‌محل‌های جدید و مرحله تکمیل ظرفیت بعضی از رشته‌های آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور منتشر شد.

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه داوطلبانی که در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند و با توجه به کارنامه آزمون دارای نمره کل مثبت هستند، می‌توانند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون (شماره یک) و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون و همچنین اطلاعیه‌های سازمان سنجش، انتخاب رشته کنند.

<>داوطلبان می‌توانند از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۹۶ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به فهرست رشته‌های اعلام‌شده در مرحله تکمیل ظرفیت برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته ‌محل‌های تحصیلی (حداکثر ۱۵ کدرشته محل) مطابق با رشته امتحانی خود اقدام کنند.

<>گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌های تحصیلی‌ اعلام شده، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های راهنمای شرکت در آزمون و انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۱ و ۲) و اطلاعیه‌های قبلی این آزمون‌ انجام‌ خواهد شد.

<>آن دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ قبلا در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری «Ph.D» سال ۱۳۹۶ قرار گرفته و به عنوان پذیرفته شده اعلام شده‌اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند. بنابراین چنانچه این دسته از داوطلبان در این مرحله از پذیرش، متقاضی رشته‌های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت شوند و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله نیز قرار بگیرند، قبولی قبلی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی شده و مطابق ضوابط باید در کدرشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل کنند و هیچ‌گونه تقاضایی بعد از اعلام نتایج پذیرفته نخواهد شد.

<>همه متقاضیان باید حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۶ موفق به دریافت مدرک کارشناسی‌ارشد شوند. نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود. نتایج معرفی‌شدگان چند‌ برابر ظرفیت هر یک از کدرشته محل‌ها تا دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

<>فهرست کدرشته محل‌های پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ ۱۳۹۶ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶