اخبار / دانشگاهی / فعالیت مستمر اتاق های فکر دانشجویی در دانشگاه تهران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فعالیت مستمر اتاق های فکر دانشجویی در دانشگاه تهران

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران از فعالیت مستمر اتاق های فکر دانشجویی در این دانشگاه خبر داد .
جعفر گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشجویان دانشگاه تهران در چهار حوزه تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و نشریات دانشجویی در زیرمجموعه معاونت فرهنگی فعالیت می کنند .
وی ادامه داد: درحال حاضر 4 تشکل بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی، انجمن اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه تهران فعال هستند که عمده فعالیت این دانشجویان در حوزه های فرهنگی و سیاسی است و تمام برنامه هایی که توسط این دانشجویان انجام می شود نتیجه جلسات آنها در اتاق های فکر دانشجویی است.
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران افزود: از تشکل های غیر سیاسی دانشگاه می توان به انجمن های علمی دانشگاه اشاره کرد که برای هر رشته در دانشکده ها ایجاد می شود در حال حاضر 164 انجمن علمی در دانشگاه تهران فعال است که به ازای هر 200 نفر یک انجمن فعال است.
وی تصریح کرد: همچنین 65 کانون فرهنگی و 342 نشریه در حال فعالیت هستند که به ازای هر 100 دانشجو یک نشریه فعالیت می کند، تمام فعالیت این تشکل‌ها نیازمند این است که دانشجویان در اتاق‌های فکر دانشجویی جمع شده و برنامه ریزی کنند بنابراین اتاق های فکر در حوزه دانشجویی دانشگاه تهران به شکل ویژه فعال است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲