اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / فرهاد دانشجو مدیر توانمندی است-مدیران قبلی دانشگاه آزاد سیاه‌نمایی می‌کنند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرهاد دانشجو مدیر توانمندی است-مدیران قبلی دانشگاه آزاد سیاه‌نمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: حضوری گفت: فضای دانشگاه آزاد مدیریت توانمندی می‌خواهد که فرهاد دانشجو این صلاحیت را دارد اما مدیران قبلی دانشگاه آزاد سیاه نمایی می‌کنند. خبرگزاری فارس: فرهاد دانشجو مدیر توانمندی است/مدیران قبلی دانشگاه آزاد سیاه‌نمایی می‌کنند مصطفی حضوری مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان ریاست دانشگاه آزاد گفت: واضح است مدیریتی که بیش از 30 سال در یک سمت حضور داشته هیچ‌گاه حاضر به کنار رفتن نیست و از همین رو دست به هر کاری می‌زند تا در این سیستم باقی بماند.

وی افزود: متأسفانه این مدیریت برای بقای خود دست به تخریب، سیاه نمایی، پایین آوردن شخصیت افراد و وارد شدن به جریانات سیاسی می زند و در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد شاهد این قضایا بودیم و امروز که قرار است حکم ریاست فرهاد دانشجو صادر شود چهره علمی وی را تخریب می‌کنند.

حضوری خاطرنشان کرد: خود جاسبی چه میزان علم را در مدیریت خود نشان داده است؟ جاسبی آیا استاد موفقی در طول دوران خدمتش بوده است یا خیر؟

این فعال دانشجویی ادامه داد: فضای دانشگاه آزاد مدیریت توانمندی می خواهد، مدیری که آرمان‌های انقلاب را محقق کند که همان دانشگاه اسلامی داشتن و پیشرفت علمی است که فرهاد دانشجو این صلاحیت را دارد.

وی درباره بررسی سطح علمی دانشجو بیان کرد: مدیران قبلی اجازه دهند چند سالی از مدیریت فرهاد دانشجو بگذرد بعد سطح نوآوری و خلاقیت وی را با زمان خودشان مقایسه کنند.
انتهای پیام/

تاریخ خبر سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰