اخبار / دانشگاهی / فرصت مطالعاتی کوتاه مدت خارج برای دانشجویان دکتری دوبرابر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت مطالعاتی کوتاه مدت خارج برای دانشجویان دکتری دوبرابر شد

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج از افزایش فرصت مطالعاتی خارج برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: امسال تعداد اعزام دانشجویان دکتری به دو برابر افزایش یافته است.

ابراهیم حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش فرصت های مطالعاتی برای دانشجویان دکتری خارج گفت: تاکید سازمان امور دانشجویان بیشتر بر فرصت های کوتاه مدت مطالعاتی برای دانشجویان دکتری است که امسال نسبت به سال گذشته دو برابر یعنی ۱۲۰۰ نفر شده است.<>وی ادامه داد: با توجه به حجم تقاضای دانشگاه ها، ممکن است فرصت مطالعاتی کوتاه مدت خارج ویژه دانشجویان دکتری تا ۱۵۰۰ نفر نیز افزایش یابد.

<>مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم افزود: اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت، یک بسته بسیار موفق بوده به طوریکه دانشجو، رئیس دانشگاه، استاد و اداره کل بورس وزارت علوم از آن رضایت دارند.

<>وی ادامه داد: اعزام دانشجویان به فرصت های مطالعاتی باعث می شود تکنولوژی به داخل کشور منتقل شده،  مقالات مشترکی ایجاد شده و در مجموع دو دانشگاه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

<>حاجی زاده به سامانه دانشجویی که اخیرا توسط وزارت علوم افتتاح شد اشاره کرد و افزود: با افتتاح این سامانه دانشجویی تمام مراحل تقاضای فرصت های مطالعاتی توسط دانشگاه ها ساده شده و دیگر نیازی به مراجعه چند باره دانشجویان نیست و دانشجو تنها یک بار به سازمان امور دانشجویان مراجعه می کند.

<>وی همچنین افزود: استقبال دانشگاه ها از فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت دکتری با اینکه دو برابر شده بسیار زیاد است و خواستار افزایش تعداد فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت دکتری هستند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵