اخبار / دانشگاهی / فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند در روزهای ۳ تا ۶ بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

<>متقاضیانی که در زمان مقرر ۱۶ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۳ بهمن تا چهارشنبه ۶ بهمن فرم‌های ثبت نام خود را که به منظور مشاهده و ویرایش بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، مشاهده کنند.

<>متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه ۲۳ آذرماه که در سایت سازمان سنجش در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

<>پیش از این تعداد ۴۷۱ هزار و ۶۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌ بودند که نسبت به آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، ۱۶۴ هزار و ۹۳۳ نفر کمتر بود.

<>آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰