اخبار / دانشگاهی / فرصت مجدد انتخاب رشته برای داوطلبان علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت مجدد انتخاب رشته برای داوطلبان علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد

<>مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فرصت انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه فراهم شده است.

<>به گزارش ایسنا،در اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آمده است: در راستای حفظ و صیانت از حقوق داوطلبان و به جهت رعایت عدالت در پذیرش دانشجو، پیرو اعلام نتایج نهایی ذخیره رشته‌های گروه علوم پزشکی در 23 مهرماه و عدم تکمیل ظرفیت ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مجددی را برای انتخاب رشته فراهم کرده است.

<>آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهر ماه که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام کرده و در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش قطعی نشده‌اند، می‌توانند از روز دوشنبه 7 آبان ماه تا چهارشنبه 9 آبان ماه به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و نتایج قطعی این مرحله از انتخاب رشته پنج‌شنبه 10 آبان ماه اعلام خواهد شد.

<>در همین راستا رشته محل‌های ارائه شده در این مرحله به لحاظ تعدد و تنوع قابل توجه بوده و فرصت مناسبی را به منظور پذیرش داوطلبان ذخیره مرحله قبل فراهم می‌کند و در واقع این شیوه بستری را ایجاد خواهد کرد تا مستعدترین داوطلبان بر اساس نمره تراز آزمون سراسری سال 97 در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش و مشغول به تحصیل شوند.

<>دانشگاه آزاد اسلامی همواره خود را مقید به رعایت ضوابط، مقررات و چارچوب‌های موجود در خصوص جذب دانشجو در رشته‌های گروه علوم پزشکی، در کنار حفظ و صیانت از حقوق متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می‌داند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷