اخبار / دانشگاهی / فرصت جدید ثبت‌نام آزمون‌ دستیاری پزشکی از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت جدید ثبت‌نام آزمون‌ دستیاری پزشکی از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، فرصت ثبت نام در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابتدا در روزهای ۳ تا ۹ دی تعیین شده بود که پس از تمدید فرصت جدیدی از ۳ تا ۹ بهمن ۱۴۰۲ در اختیار داوطلبان قرار گرفت، با اعلام رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی فرصتی برای آخرین بار برای ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته شد.

<>با توجه به تماس‌های مکرر داوطلبان، امکان ثبت نام و ویرایش پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای آخرین بار از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۲ اسفند تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۴ اسفند بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال خواهد شد.

<>متقاضیان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون، نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک در مهلت مقرر اقدام کنند.

<>نکته ۱: افرادی که هزینه آزمون را پرداخت و کد پیگیری دریافت کرده اند ولی موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند در این بازه زمانی ثبت نام خود را تکمیل کنند.

<>نکته ۲: داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند مدارک آنها توسط کارشناسان بررسی شده است که باید پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و از قسمت تکمیل مدارک وضعیت مدارک خود را بررسی کنند و در صورت نقص مدارک، نسبت به رفع آن اقدام کنند.

<>به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مبتنی بر قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3



تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲