اخبار / دانشگاهی / فرصت ثبت‌نام و ویرایش سهمیه‌های آزمون ارشد گروه پزشکی تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت ثبت‌نام و ویرایش سهمیه‌های آزمون ارشد گروه پزشکی تمدید شد

<>فرصت ثبت‌نام و ویرایش سهمیه استعداد درخشان، رزمندگان و ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ١٤٠٢ تمدید شد.

<>به گزارش ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: پیرو درخواست برخی از داوطلبان و دانشگاه‌های علوم پزشکی مبنی بر عدم ثبت نام تعدادی از واجدین شرایط استفاده از آیین‌نامه استعداد درخشان مطابق بند ١٣ دفترچه راهنمای ثبت نام (صفحات ١٦ لغایت ١٨)، به اطلاع تمام داوطلبان واجدین شرایط می‌رساند برای بار چهارم ثبت نام یا ویرایش سهمیه استعداد درخشان از تاریخ ۲۹ تا ۳۰ خردادماه جاری فعال خواهد شد.

<>افرادی که ثبت نام این مرحله را انجام ندهند، امکان استفاده از این سهمیه را از دست خواهند داد و متعاقبا اقدامی میسر نخواهد شد. دانشگاه‌ها نیز از تاریخ ٣ تا ٤ تیرماه نسبت به معرفی متقاضیان به مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام خواهند کرد.

<>برخی از داوطلبانی که نیاز به تغییر سهمیه از آزاد به رزمندگان یا بالعکس و همچنین تصحیح کد ایثار دارند، باید از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ خردادماه از طریق همین سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.ir/ اقدام کنند.

<>سهیه آزاد یا رزمندگان و ایثارگران مورد درخواست داوطلب بر اساس فرم ثبت نام آزمون و ویرایش این مرحله، به هنگام دریافت کارنامه علمی، در کارنامه علمی درج خواهد شد.

<>پرسنل رسمی نیروی انتظامی واجد شرایط متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیةالله و ارتش نیز می‌توانند در تاریخ مذکور از طریق همین سامانه با وارد کردن کد رهگیری نسبت به تصحیح گزینه مربوطه و ارسال حکم کارگزینی خود اقدام کنند و افراد غیر مجاز نیز نسبت به حذف آن اقدام کنند.

<>در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون، مراتب از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲