اخبار / دانشگاهی / فرصت ثبت ‌نام برای جاماندگان نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت ثبت ‌نام برای جاماندگان نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

<>با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبان و خانواده‌های داوطلبان شرکت در آزمون که در زمان مقرر از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ثبت‌نام نکرده اند، مبنی بر ایجاد فرصت مجدد برای ثبت نام جاماندگان، امکان ثبت نام با تأخیر برای این دسته از داوطلبان منحصراً در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org فراهم شد.

<>لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ که از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

<>ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آنها میسر نیست.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲