اخبار / دانشگاهی / فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه ۳ مهرماه ۹۹ به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۷ مهرماه ۹۹ برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده است که داوطلبان تا روز دوشنبه ۱۴ مهرماه ۹۹ بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

<>متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است) و اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید مندرج در اطلاعیه‌های ۲۶ مرداد، ۲ و ۱۷ شهریور و ۳ مهر و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

<>آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴ مهرماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

<>تاکنون حدود ۱۹۴ هزار نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام کرده‌اند.

<>با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت می‌گیرد.


<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3



<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹