اخبار / دانشگاهی / فرصت ثبت نام در برنامه دستیار پزشک پژوهشگر تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت ثبت نام در برنامه دستیار پزشک پژوهشگر تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین فراخوان جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر ۱۳۹۹ از اول تا دهم اسفندماه ۹۸ انجام شد. اما به دنبال لغو آزمون دستیاری در اسفندماه ۹۸ و موکول شدن آن به اردیبهشت ۹۹، فراخوان پذیرش دستیار پزشک پژوهشگر در نیمه دوم فروردین ۱۳۹۹ مجدد تمدید خواهد شد.

<>فرم ثبت نام در دوره پزشک پژوهشگر در سامانه واحد توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به نشانی rcd.research.ac.ir  قرار دارد و در نیمه دوم فروردین ماه ۹۹ داوطلبان می توانند آن را تکمیل کنند.

<>پس از ثبت نام، مصاحبه در مدت زمان اعلام شده انجام خواهد شد.

<>محور اصلی فعالیت های برنامه پزشک پژوهشگر، کسب دانش و مهارت های بالینی و پژوهشی بطور همزمان و هدفمند در یک حیطه خاص از علم پزشکی است.

<>برنامه پزشک پژوهشگر مقطع جدید دانشگاهی نبوده و برنامه آموزشی (کاریکولوم) آن عملا ترکیبی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص/ فلوشیپ بالینی به علاوه دوره PhD by Research است.

<>کلیه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص/فلوشیپ های بالینی و همچنین دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر نیز اعمال می شود مگر آنکه در این آئین نامه بصورت دیگری آمده باشد.

<>پذیرش دستیاران این برنامه در قالب ظرفیت استعدادهای درخشان و یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه های کشور خواهد بود.

<>شرکت در برنامه پزشک پژوهشگر برای دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کاملا ً‌اختیاری است.

<>هیچگونه محدودیتی در نوع استخدام (پژوهشی، آموزشی، و یا درمانی) برای فارغ التحصیلان برنامه پزشک پژوهشگر در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وجود ندارد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3


<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸