اخبار / دانشگاهی / فرایند ثبت نام دانشجویان جدید الورود دکتری دانشگاه عدالت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرایند ثبت نام دانشجویان جدید الورود دکتری دانشگاه عدالت

بت نام الکترونیکی دانشجویان جدید الورود دکتری دانشگاه عدالت از روز ۲۰ شهریور آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه عدالت، ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری دانشگاه عدالت از ۲۰شهریور ۱۳۹۵ آغاز و تا ۲۴شهریور۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی golestan.edalat.ac.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات و موارد خواسته شده اقدام  کرده و پس از تکمیل موارد و تایید آنها در بند ۸ نسبت به اخذ پرینت فرم تکمیل شده بند ۹ اقدام کنند.

داوطلبان باید به منظور دسترسی و دریافت شناسه کاربری خود پس از کلیک روی کادر تعیین شده در سایت دانشگاه و دریافت نام کاربری و درج گذر واژه که همان کد ملی است در سیستم گلستان به آدرس فوق مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.

داوطلبان بعد از امضاء فرم تکمیل شده با در دست داشتن اصل مدارک ثبت نام به منظور پذیرش نهایی حداکتر تا تاریخ ۲۸ شهریور۱۳۹۵ به اداره آموزش دانشگاه مراجعه وارائه کنند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵