اخبار / دانشگاهی / عدم اعتبار تعهدهای اخذشده توسط دانشگاه‌ها تاکنون به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

عدم اعتبار تعهدهای اخذشده توسط دانشگاه‌ها تاکنون

  دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 
رییس سازمان سنجش از بی‌اعتبار بودن تعهدهای اخذشده از داوطلبان دکتری ۹۵ در خارج از بازه زمانی اعلام‌شده توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر خدایی با اشاره به زمانی که سازمان سنجش آموزش کشور برای اخذ تعهد از داوطلبان برای دانشگاه‌ها تعیین کرده بود، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها اعلام کرده بود که در بازه زمانی ۲ تا ۱۱ مردادماه باید نسبت به اخذ تعهد از داوطلبان اقدام کنند. یعنی دانشگاه ها نباید زودتر از این موعد اقدام به اخذ تعهد می‌کردند اما تعداد محدودی از دانشگاه‌ها با نیت جذب دانشجوی بهتر اقدام به تماس گرفتن با داوطلبان و ایجاد اختلال در فرآیند پذیرش دانشجویان دکتری کردند.

وی افزود: سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌های متخلف به صورت شفاهی و تلفنی تذکر داد اما برخی از دانشگاه‌ها حتی پس از این تذکر هم به رویه خود ادامه دادند. بنابراین سازمان سنجش آموزش کشور به آنها هشدار کتبی داد و اعلام کرد که دانشگاه‌هایی که از داوطلبان تعهد گرفته اند باید اعلام کنند که تعهد آنها بی‌اعتبار است. به طور کلی چهار یا پنج دانشگاه در این زمینه تخلف کرده بودند که پس از هشدار سازمان سنجش بحث تعهدهای زودتر از موعد مقرر منتفی و رفع شد.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع 
دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3     

تاریخ خبر شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۵