اخبار / دانشگاهی / ظرفیت پذیرش آزمون ارشد پزشکی 95 بدون تغییر ماند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ظرفیت پذیرش آزمون ارشد پزشکی 95 بدون تغییر ماند

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: تغییری در ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال ایجاد نشده و امسال نیز همانند سال گذشته حدود 6000 نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال محدود نشده و تقریبا در تمامی مناطقی که داوطلب وجود داشته و دانشگاه‌ها ظرفیت دارند، پذیرش صورت می گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: معمولا ظرفیت های اعلامی در کنکور سراسری آن چیزی نیست که در نهایت به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند در مجموع افرادی که پذیرش می‌شوند و بر سر کلاس‌ها می‌نشینند بیشتر از ظرفیت خواهد بود.

 قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت در پایان گفت: حدود 6 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال پذیرفته خواهد شد و این ظرفیت بطور کلی در مقایسه با سال گذشته کاهش یا افزایشی نداشته و تغییر در ظرفیت برخی رشته محل ها تنها تغییری بود که در آزمون امسال وجود داشت.
 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۵